Pregătim documente pentru cetățenie italiană

Nu e nevoie să veniţi acasă sau să deranjaţi rudele!

Noi vom sta în locul dvs. la cozi la diverse ghişee,

vom obţine, vom traduce şi vom apostila documentele necesare.

17 ani 

de experiență   

O echipă bine

închegată 

Peste 27000

de clienți mulțumiți   

5 motive pentru care să alegeți serviciile noastre

Aflati costul pregătirii documentelor

Servicii de obţinere / apostilare / legalizare / supralegalizare și traducere a documentelor

Tel. in Italia (tarif local): 

Roma (06) 94800097Mestre (041) 213226848Milano (02) 94750761

Napoli (081) 0104454Torino (011) 0891115, Palermo (091) 7486107;

Mobil / Viber / WhatsApp în România: +40 740157972, tel.: +40 213226848

str. Voroneț, nr. 3, bloc B2, ap. 4, sector 3, București

Maria Matei

"Excelent serviciu; personalizat si foarte expeditiv! Actele au fost apostilate si legalizate exact cum s-au solicitat si intr-un timp scurt au ajuns la destinatie in stare perfecta si le-am si folosit. Ne bucuram ca existati. Sunteti o firma serioasa. Cand vom avea nevoie vom apela din nou la dvs. cu incredere."

Formalități ce pot fi îndeplinite de agenția noastră pentru dumneavoastră

IMPORTANT: Pentru a vă putea oferi servicii de calitate a întocmirii dosarelor și a traducerilor, scutindu-vă de cheltuieli ulterioare pentru corectarea erorilor, va sfătuim să nu întocmiți, fără îndrumare, dosarul dvs. într-o proporție variabilă.

Cerințele pentru obținerea cetățeniei italiene

1

Servicii complete

2

Nu este nevoie să vă deplasați în România pentru nicio formalitate. Preluăm actele dvs. de la zero și vă oferim servicii complete de la obținerea documentelor necesare și până la apostilarea și traducerea autorizată a documentelor. Lucrăm în toată țara!

Competența

Documentele dumneavoastră sunt prelucrate de colaboratorii noștri experimentați și traduse de traducătorii autorizați de Ministerul Justitiei, riguros selectați de-a lungul timpului pe criterii de profesionalizm și seriozitate.

3

Flexibilitate și simplitate

Comanda dumneavoastră va fi preluată şi procesată de către un singur coordonator din cadrul agenției noastre, astfel încât să asigurăm o comunicare foarte bună şi să răspundem cu promptitudine oricăror cerinţe în relaţia cu dumneavoastră. Stabilim de comun acord cum ne puteţi trimite actele originale (poșta rapidă, Atlassib, etc.), fără a fi nevoie să vă deplasaţi la sediul nostru şi fără alte formalităţi suplimentare. Acceptăm orice modalitate de plată: plăți online cu cardul, prin ordin de plată, transfer bancar, cash sau Paypal. Plata se va efectua doar după ce facem dovada efectuării tuturor lucrărilor.

4

Preț

Indiferent că în acest moment vă aflaţi în România sau sunteţi în străinătate, este necesar doar să ne contactați pentru a solicita o ofertă personalizată și vă asigurăm că veți primi cea mai avantajoasă cotație.

5

Confidențialitate

Documentele dumneavoastră sunt în siguranță la noi. Aplicăm proceduri standartizate privind protecția datelor dumneavoastră personale și a informațiilor conținute în documentele pe care ni le încredințați.

1. Reprezentarea dumneavoastră la toate instituțiile și autoritățile competente din România în vederea obținerii documentelor primare necesare;

2. Apostilarea originalelor actelor dumneavoastră la prefectura din orice județ din țară;

3. Traduceri autorizate și legalizate în limba italiană;

4. Apostilarea traducerilor la Camera Notarilor Publici.

Am primit actele! Va multumim mult si daca mai avem nevoie de a face acte vom apela la dumneavoastra cu o mare incredere...multumim mult....

 

Andi Valeriu Zaleschi
Savona

facebook.com/zaleschi

NU trebuie să renunțați la cetățenia română, legislația ambelor țări permite dubla cetățenie!

Cetățenii români pot obține cetățenia italiană după 4 ani de ședere legală pe teritoriul Italiei, sau după 2 ani de ședere în caz că sunt căsătoriți cu un cetățean italian (peste 1 an în caz că au un copil comun/adoptat).

Actele necesare din România sunt: certificatul de naștere, cazierul judiciar și certificatul de căsătorie (în caz că ați avut schimbări de nume după căsătorie). Toate documentele românești, pentru ca să fie valabile în Italia, vor fi în mod obligatoriu apostilate la prefectura din România, traduse în limba italiană cu legalizare la notar și apostilate la Camera Notarilor.

Actele necesare din Italia: autocertificări privind reședința anagrafică, nucleul familiar, poziția juridică în Italia și veniturile realizate și încasate pe ultimii 3 ani de zile de când depuneți cererea pentru cetățenie.

Dosarul complet se depune la prefectura orașului unde aveți reședința, după ce ați depus în precedență cererea online, pe site-ul Ministerului de Interne. Din 18 mai 2015, cererea pentru cetățenia italiană se depune doar online. Întreaga procedură va fi definitivată în termen de 730 de zile de la data depunerii cererii.

Pentru cotația de preț personalizată completați și trimiteți acest formular și va asigurăm că vom răspunde cu oferta și condiții avantajoase pentru dumneavoastră:

Primiți oferta exactă și personalizată

Cerințele pentru obținerea cetățeniei italiene

Politică de ConfidenţialitatePolitică de Confidenţialitate

Tel. in Italia (tarif local): 

Roma (06) 94800097, Mestre (041) 213226848, Milano (02) 94750761

Napoli (081) 0104454, Torino (011) 0891115, Palermo (091) 7486107;

Mobil / Viber / WhatsApp în România: +40 740157972, tel.: +40 213226848

Servicii de obţinere / apostilare / legalizare / supralegalizare și traducere a documentelor

Mobil / Whatsapp / Viber: +40740157972

Pregătim documente pentru cetățenie italiană și depunem dosarul online 

Nu e nevoie să veniți acasă sau să deranjați rudele!

Vom sta noi în locul dvs. la cozi la diverse ghişee, vom obţine, vom traduce şi vom legaliza documentele necesare.

15 ani 

de experiență  

O echipă bine

închegată

Peste 21000

de clienți mulțumiți  

Clienții ne recomandă
 
În cei peste 15 ani de activitate 
am avut mai mult de 21000 de clienți mulțumiți
Maria Matei
 
"Excelent serviciu; personalizat si foarte expeditiv! Actele au fost apostilate si legalizate exact cum s-au solicitat si intr-un timp scurt au ajuns la destinatie in stare perfecta si le-am si folosit. Ne bucuram ca existati. Sunteti o firma serioasa. Cand vom avea nevoie vom apela din nou la dvs. cu incredere."
Mariana Giusca
 

"Doresc sa exprim multumirile mele pentru Document Expert. In urma colaborarii dintre noi, pe plan profesional ati demonstrat maxime competenta, seriozitate, promptitudine, profesionalism. Nu in ultimul rand vreau sa mentionez atentia, rabdarea si intelegerea de care ati dat dovada in fiecare moment! MULTUMESC!!!"
Andi Valeriu Zaleschi
 
"Am primit actele! Va multumim mult si daca mai avem nevoie de a face acte vom apela la dumneavostra cu o mare incredere... multumim mult... "

facebook.com/zaleschi

facebook.com/mariana.giusca.92

facebook.com/mamiritza

Adresa
str. Voroneț, nr. 3, bloc B2, Parter, Ap. 4
Sector 3, București, România
Email
documentexpert.ro@gmail.com

 

Telefoane

în România: 

Mobil / WhatsApp / Viber:  +40740157972

telefon fix: +40 21 3226848

în Italia (tarif local): 

Roma: 06 94800097, 

Milano: 02 94750761, 

Torino: 011 0891115, 

Mestre: 041 8628812, 

Napoli: 081 0104454, 

Palermo: 091 7486107

Aveți dreptul să depuneți actele pentru cetățenie italiană, dacă:
Locuiți de cel putin 4 ani în Italia
Sunteți cetățean român și v-ați născut în Italia
Sunteți căsătorit/ă cu un cetățean italian

Formalități ce vor fi îndeplinite de agenția noastră pentru dumneavoastră:

1. Reprezentarea la toate instituțiile și autoritățile competente din România în vederea obținerii documentelor primare necesare;

2. Traduceri autorizate și legalizate în limba italiană;

3. Apostilarea originalelor și traducerilor la prefecturi / Camera Notarilor din România;

4. Depunerea dosarului online pe site-ul Ministerului Afacerilor Interne al Italiei.

Aflati costul pregătirii documentelor
"Recomand cu mare încredere Document Expert, cu ajutorul lor am obținut, anul trecut, declarația de valoare, iar anul asta, cazierul judiciar și certificatul de naștere.
Sunt profesionali, de încredere, totul se desfășoară intr-un timp cât mai scurt, prețurile sunt oneste, se evita orice tip de coada și birocrație inutila.
Nu pierdeți timp și bani pe la consulate, apelați la Document Expert, nu veți regreta!
Mulțumesc încă o data!"

Maria-Mirabela Ciuverca

facebook.com/mamiritza

facebook.com/mariamirabela.ciuverca

Maria-Mirabela Ciuverca
 
"Recomand cu mare încredere Document Expert, cu ajutorul lor am obținut, anul trecut, declarația de valoare, iar anul asta, cazierul judiciar și certificatul de naștere.
Sunt profesionali, de încredere, totul se desfășoară intr-un timp cât mai scurt, prețurile sunt oneste, se evita orice tip de coada și birocrație inutila.
Nu pierdeți timp și bani pe la consulate, apelați la Document Expert, nu veți regreta!
Mulțumesc încă o data!"

facebook.com/mariamirabela.ciuverca

5 motive pentru care să alegeți serviciile noastre

1. Servicii complete

Nu este nevoie să vă deplasați în România pentru nicio formalitate. Preluăm actele dvs. de la zero și vă oferim servicii complete de la obținerea documentelor necesare și până la apostilarea și traducerea autorizată a documentelor. Lucrăm în toată țara!

2. Competența

Documentele dumneavoastră sunt prelucrate de colaboratorii noștri experimentați și traduse de traducătorii autorizați de Ministerul Justitiei, riguros selectați de-a lungul timpului pe criterii de profesionalizm și seriozitate.

3. Flexibilitate și simplitate

Comanda dumneavoastră va fi preluată şi procesată de către un singur coordonator din cadrul agenției noastre, astfel încât să asigurăm o comunicare foarte bună şi să răspundem cu promptitudine oricăror cerinţe în relaţia cu dumneavoastră. 

Stabilim de comun acord cum ne puteţi trimite actele originale (poșta rapidă, Atlassib, etc.), fără a fi nevoie să vă deplasaţi la sediul nostru şi fără alte formalităţi suplimentare. 

Acceptăm orice modalitate de plată: plăți online cu cardul, prin ordin de plată, transfer bancar, cash sau Paypal. Plata se va efectua doar după ce facem dovada efectuării tuturor lucrărilor.

4. Preț

Indiferent că în acest moment vă aflaţi în România sau sunteţi în străinătate, este necesar doar să ne contactați pentru a solicita o ofertă personalizată și vă asigurăm că veți primi cea mai avantajoasă cotație.

5. Confidențialitate

Documentele dumneavoastră sunt în siguranță la noi. Aplicăm proceduri standartizate privind protecția datelor dumneavoastră personale și a informațiilor conținute în documentele pe care ni le încredințați.

IMPORTANT: Pentru a vă putea oferi servicii de calitate a întocmirii dosarelor și a traducerilor, scutindu-vă de cheltuieli ulterioare pentru corectarea erorilor, va sfătuim să nu întocmiți, fără îndrumare, dosarul dvs. într-o proporție variabilă.